Aftellen - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Dinetta Ridderhof - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Dinetta Ridderhof - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Dinetta

06 Augustus 2017 | Nederland, Lemmer

Twee weken geleden is mijn working holiday visum goedgekeurd, nu staat mij niets meer in de weg en ben ik klaar om te gaan!
Over 6 weken en 2 dagen (Ja, ik hou het echt iedere dag bij ) is het dan eindelijk zover, dan zit ik onderweg in het vliegtuig richting Australië. Het voorbereiden van je reis is ontzettend leuk vol voorpret, maar nu begin ik langzamerhand wel ongeduldig te worden. Van mij mag het morgen al 19 september zijn.

Het lijkt wel of ik nergens anders meer over kan praten of denken. Ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed zo enthousiast, nieuwsgierig en benieuwd. 7 maanden alleen op reis... Hoe vaker ik het zeg hoe spannender ik het vindt. Ik sta te popelen om eindelijk mijn backpacktas in te pakken die al maanden in mijn kamer klaarstaat. Mijn mobiel staat vol met screenshots van mooie plekjes, stranden en dingen die ik MOET zien. Twee notitieblaadjes vol met een checklist voor vertrek. Van vaccinaties tot bagage tot aan verzekeringen, aan alles is gedacht en bijna alles is gemarkeerd in het geel. Dat betekend dat ik vrijwel klaar ben om te gaan, YESS!

Via mijn blog wil ik jullie mee nemen op mijn reis en probeer ik zo veel mogelijk te delen met jullie wat ik mee maak. Ik kan niet beloven dat ik wekelijks wat plaats maar ik ga mijn best doen om regelmatig wat te delen!

Liefst een reislustige dinetta :)

  • 06 Augustus 2017 - 19:11

    Frida En Gert-Jan:

    Ohhhhh Dinetta, eindelijk is het bijna zover........ook wij zitten er regelmatig aan te denken. Ik vind het leuk dat je met enige regelmaat wat met ons gaat delen. Dan kunnen we een klein beetje met je meegenieten

  • 06 Augustus 2017 - 19:35

    Corrie :

    Spannend hoor Dinetta!!! De laatste dingetjes nog regelen en dan gaaaan met die banaan!! Hopelijk kunnen wij vaak met jou meegenieten!! We staan te popelen om jouw eerste verslag te lezen...nog ff geduld!!

  • 06 Augustus 2017 - 22:28

    Flip ( Dinges ) :

    Hè meid .. echt super tof en geniet ervan hè !!!!

  • 07 Augustus 2017 - 15:27

    Debbie:

    Yes yes yeahhhhhhh!!!

  • 22 Augustus 2017 - 23:44

    Mams:

    Nog 4 weekjes.....ik gun het je zoooooooo

  • 19 September 2017 - 21:48

    Mams:

    Vandaag afscheid genomen voor 7 maanden om je droom uit te laten komen! Hele spannende en stoere ervaring. Zorg goed voor jezelf meis! Take care

  • 19 September 2017 - 22:32

    Hedi :

    En toen......was het opeens zover!!!! Hele goeie reis meid, geniet van alles wat er op je padje komt! Super stoer hoor.

  • 19 September 2017 - 22:54

    Brigitte:

    Wat een super ervaring zal dat worden Dinetta. Geniet ervan en wees voorzichtig!

  • 19 September 2017 - 23:06

    Barbettr:

    Lieve Dinet geniet van je droomreis. .het is je vast veel gezegd: pas goed op jezelf ...wat zal jij een ervaring rijker zijn !! X

  • 19 September 2017 - 23:07

    Sistahh!:

    Jeej! En dan ben je vertrokken! Benieuwd naar je eerste verhalen, blog en foto's! Jaja want nu ben je toch echt onderweg naar je grote avontuur! XxX

  • 20 September 2017 - 00:35

    Je Grote Nicht Uut Berrege :

    Lieverd ik word net ff wakker en denk aan jou! Tjeeee je bent weg!
    Zo benieuwd naar je verhalen... Have fun meid geniet en ik vind je een
    dappere topper ❤

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lemmer

Australie

7 maanden backpacken en reizen

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2018

van een hostel naar een appartement in Melbourne

10 Januari 2018

Kerst en oud en nieuw

13 November 2017

Brisbane

14 Oktober 2017

Dutchie in australia

26 September 2017

G'day mates!
Dinetta

Actief sinds 06 Aug. 2017
Verslag gelezen: 1938
Totaal aantal bezoekers 12531

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 31 Mei 2018

Australie

Landen bezocht: